












Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Αντώνη Συμπεθέρη, που ήρθε στο σχολείο μας και φύτεψε δύο δεντράκια ελιάς!
Ευχαριστούμε τον πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων, κ. Νικόπουλο Σπύρο για τα παρτέρια, που μας ετοίμασε για να φυτέψουμε, αλλά και για τα μαρουλάκια, που έφερε για να φυτέψουν τα παιδιά.



Μια έκπληξη μας περίμενε σήμερα το πρωί. Ο κ. Ελευθεριάδης μας έφερε δύο δεντράκια ελιάς και φυτοχωμα για να τα φυτέψουμε στην αυλή του σχολείου μας! Τον ευχαριστούμε θερμά για την πολύ χρήσιμη και σημαντική δωρεά!!
