Μάιος στο νηπιαγωγείο

Καλό μήνα σε όλους !

Κάθε μήνα στο νηπιαγωγείο αναφερόμαστε στο τι θα γίνει το μήνα, ποια είναι τα λαογραφικά του (ονομασίες, παροιμίες κλπ) Αυτή τη φορά δείξαμε εικόνες, που είχα δημιουργήσει παλιότερα στο νηπιαγωγείο που ονειρεύομαι, αλλά δεν αρκεστηκαμε σ’ αυτό. Σκεφτήκαμε πως η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να μας βοηθήσει κι έτσι μπορείτε να δείτε την εικόνα με την παροιμία για να πάρουν έμπνευση οι μικροί μαθητές μου!

Οι ανθισμένες ροδακινιές της Ημαθίας

Συμμετέχουμε στη δράση του Τουριστικού Ομίλου Βέροιας και της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας, φωτογραφίζουμε τη φύση και στέλνουμε το δικό μας μήνυμα μέσα από τις φωνούλες των παιδιών.