Η συμμετοχή μας στο Διαπεριφερειακό θεματικό δίκτυο: Ασφάλεια στο διαδίκτυο

Το σχολείο μας συμμετείχε στο Διαπεριφερειακό θεματικό δίκτυο το σχολικό έτος 2025/26 και υλοποίησε διάφορες δράσεις, που είχαν ως στόχο την ασφαλή πλοήγηση των μαθητών και την καλλιέργεια δεξιοτήτων απαραίτητων στη σύγχρονη εποχή.

Το θέμα της φετινής δράσης μας ήταν ίδιο με το εργαστήριο δεξιοτήτων: “Στο Διαδίκτυο τριγυρνάμε, την αλήθεια αναζητάμε!”

1ο Νηπιαγωγείο Μακροχωρίου by anthizi74

Οι δράσεις μας για την ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας

Η αφίσα της δράσης μας!

Το δελτίο τύπου:

Το τραγούδι μας!

Η αφίσα μας